<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d24830616\x26blogName\x3dLethal+Industrials\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://linialmentindependents.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dca_ES\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://linialmentindependents.blogspot.com/\x26vt\x3d1452766080659962870', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

ETSEIB - Edifici que els arquitectes tenen com a punt de referència...

fins dema

17.4.06

uoooo ja sacaba axo d no fer "casi" res ... (i dic casi).
dma ens veiem a qimica am la senyora concha (aver quanta gent apareix , q ultimament... :P )

spero q les vacances hagin nat be alla on les hagueu passat!! en se duna q s'ha nat a Valencia i ma dit q a fet mol d mal!! ajajja ;)

dewwww
Postejat per MaRiNa, 11:54 a. m.

5 Comentaris

caram caram jo vull saber quin mal ha fet.... jajaja demà m'ho expliqueu. jo he nat a córdoba a veure el meu nino, uffff he tornat a dalt d'un núvol jajja. va reines un petonàs i fins demà que hem de tornar a..... LA PUTI RUTINA....
comentat per Blogger L'M, 3:23 p. m.  
k consti k no vaig fer tan mal tampoc, només vaig pillar un parell de tajes d'akelles guais...jejeje! Pero res de ligoteo.. el valencians no em van acabar de fer el pes!! fins dema (ara mateix estic en depre postvacacional, jeje)
comentat per Blogger maria, 3:32 p. m.  
fem unn solet a la terrassa demà?
Va va... que ens saltem?
home demà tenim una jornada intensa...
ens podriem saltar algebra no?? o calcul 2 problemes
jajaj.
comentat per Blogger L'M, 4:12 p. m.  
dma es dimarts...emma no tenim calcul 2... ens saltem qimik??
jaajaj pos si comencem b am els nostres proposits danar a saco el q qeda d quatri
comentat per Blogger MaRiNa, 6:00 p. m.  

Fes un comentari

ecoestadistica.com